Plata si Livrarea

Incercam sa raspundem la eventualele semne de intrebare pe care le-ati putea avea. In cazul in care nu gasiti raspunsul mai jos, ne puteti contacta la telefon sau pe email. Trimiteti in orice localitate din tara?

Da, atata timp cat este in aria de acoperire (unde nu se percep km suplimentari) a firmelor de curierat cu care colaboram.

Cum se face plata?

  • Carte de Credit/Debit – procesator Plati Online (www.plationline.ro)
    • Cardurile acceptate sunt Mastercard, Visa si Visa Electron – orice model.
    • Dupa finalizarea comenzii veti fi redirectionat automat pe o legatura securizata unde va trebui sa urmariti instructiunile primite. In momentul in care ati finalizat plata, atat noi cat si dvs. primiti o notificare pe adresa de email (lipsa acestei notificari de la Plati Online indica faptul ca tranzactia nu s-a finalizat cu succes).
    • Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverul Plati Online, k-beauty.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detaliu referitor la cardul dumneavoastra.
    • Tranzactia dvs. prin sistemul Plati Online va aparea pe extrasul de cont cu denumirea AQUA Publis SRL.

Cat dureaza procesarea si livrare?

Termenul de procesarea si livrarea a comenizilor poate varia intre 48 – 120 ore*, in functie de fluxul comenzilor si de firmele de curierat. Comenzile vor fi procesate si expediate doar in acest interval, daca doriti primirea comenzii intr-o perioada ce depaseste acest interval, avem rugamintea sa plasati comanda in apropierea datei alese.

*Termenul este valabil pentru produsele existente in stoc la momentul procesarii comenzii si este garantat doar in masura obligatiilor contractuale asumate de firma de curierat. Termenul curge din momentul confirmarii de expediere a comenzii. Pentru localitatile greu accesibile, aflate in afara ariei obisnuite de livrare a curierilor, termenul de livrare se poate extinde in unele cazuri cu 48h-120h.

In momentul expedierii veti primi o notificare automata pe e-mail. *Aceste intervale de timp nu se aplica comenzilor plasate in cursul weekend-ului, procesarea acestora facandu-se in ordinea plasarii lor. Transportul se face prin servicii de curierat rapid (Fan Courier, Cargus sau eCourier) iar taxele de transport si gratuitatile sunt valabile doar in aria de acoperire a firmelor de curierat.

Atentie!!! Tinand cont de situatia actuala cauzata de COVID19 si de restrictiile aferente, este posibil ca perioada de procesare si livrare a comenzilor sa dureze mai mult decat este mentionat anterior. Atat noi, cat si firmele de curierat, facem tot posibilul ca livrarea produselor sa se realizeze in cel mai scurt timp, apeland la intelegerea si bunavointa clientilor nostri. Multumim!

Comenzile care nu au datele de expeditie si facturare corecte (adresa, numar de telefon, email) pot suferi intarzieri de livrare. Aceste comenzi se vor procesa abia in momentul in care clientul ne pune la dispozitiei informatiile reale.

*Pentru clientii care fac retur, cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra. 

Deteriorarea coletelor in timpul transportului 

In pofida ambalarii corecte si riguroase, de natura a preveni incidentele in timpul manipularii si livrarii coletelor, pot interveni situatii in care integritatea coletelor este afectata.

Cat costa livrarea?

Pentru comenzi mai mari de 200 RON, transportul este gratuit in cazul platii cu cardul! Daca se opteaza pentru plata ramburs se adaga o taxa de 5 lei.

Bucuresti & Tara:

Sameday (door to door): 14.99 lei (se poate schimba in functie de km suplimentari)

Sameday Easybox: 14.99 lei

Pentru plata ramburs se adauga o taxa de 5 lei (plata ramburs este disponibila pentru comenzile mai mari de 50 de lei)

Pentru pretul transportului in Europa, exceptand Romania (ale caror costuri le aveti afisate mai sus), costul de livrare il aflati in pagina de finalizare comanda, unde selectati tara destinatara.

Nota: Nu suntem responsabili pentru intarzierea livrarii comenzilor cauzata de factori externi: conditii meteo extreme, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari stradale sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica firmele de curierat rapid sa livreze intre 24 – 72 de ore, fapt pentru care K-beauty.ro nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

IMPORTANT: In cazul in care primiti coletul prin curierat rapid si observati o deteriorare a ambalajului, va rugam sa refuzati coletul si sa solicitati agentului sa intocmeasca un proces verbal! Este singura  modalitatea prin care se pot solicita despagubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor in timpul transportului. Reclamatiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele de curierat!